service en werkwijze

Bij DIDOQ-ICT willen we graag de beste computerservice leveren voor een betaalbare prijs. Voor onze particuliere klanten en zakelijke klanten is de computer dan ook een belangrijk gebruiksmiddel, dat snel en betrouwbaar moet werken.

Door de jaren heen hebben wij onze eigen unieke werkwijze ontwikkeld, deze gericht om u het beste te helpen met elk computer probleem. ongeacht welke computer u heeft. Tevens hebben wij een nieuwe webshop waar wij alle benodigde computer producten aan bieden. Staat uw product er niet bij neem dan gerust contact met ons op misschien dat wij u toch nog kunnen helpen met wat u zoekt.

Bij DIDOQ-ICT vinden we het belangrijk dat u vooraf weet waar u aan toe bent. Daarom voeren wij eerst een vrijblijvend diagnose uit en laten u vooraf weten wat de kosten en mogelijkheden zijn voor u reparatie. U betaald dus alleen het bedrag waarvoor u akkoord hebt gegeven. Besluit u geen reparatie uit te voeren, dan betaalt u ook niets.

Mocht een simpele diagnose niet voldoende zijn dan nemen wij contact met u op voor een uitgebreider onderzoek van u reparatie. de kosten hier voor worden met u vooraf besproken. Het onderzoek bedrag is €25. Besluit u geen reparatie uit te voeren na het uitgebreide onderzoek dan betaalt u alleen de kosten voor het onderzoek a €25.

Op onze reparaties geven wij 3 tot 6 maanden garantie afhankelijk van de reparatie. Nieuwe onderdelen hebben de standaard fabriek’s garantie. Uitgesloten van garantie zijn normale slijtage, gebreken als gevolg van een van buitenkomende oorzaak. Software en of programma’s geven wij geen standaard garantie op. De garantie vervalt in geval door uzelf of derden zonder voorafgaande instemming van DIDOQ-ICT  Reparatie of bewerkingen aan de hardware of software worden uitgevoerd.

Software op uw apparaat valt niet onder de garantie. Dit is omdat software continu aan verandering onderhevig is of door u gebruikt wordt en of wijzigingen van buitenaf zoals updates. Wij zullen dan in de eerste 3 maanden van het gebruik coulant opstellen bij ontstaan van problemen en u naar redelijkheid proberen te helpen.

In Zutphen en omgeving Zutphen binnen een straal van 15 kilometer komen wij bij u op locatie om de computer af te koppelen en of op te halen voor diagnose of reparatie. Uiteraard brengen wij de computer of laptop ook weer netjes terug en koppelen wij de computer weer aan.

Buiten een straal van 15 kilometer rekenen wij 0.19 cent per kilometer.

Sommige bedrijven beloven reparatie klaar terwijl u wacht of binnen een paar uur weer klaar. Wij hebben uit ervaring geleerd dat dit niet altijd haalbaar is en belofte maakt schuld. Computers zijn namelijk complexe apparaten en problemen kunnen vaak meerdere oorzaken hebben. Als wij een reparatie zouden uitvoeren zonder dat wij eerst een goede diagnose of onderzoek gedaan hebben. zouden wij u teleur moeten stellen op moment dat het langer gaat duren. Wij kiezen er voor om eerst een goede diagnose of uitgebreid onderzoek te stellen om u de beste reparatie oplossing te bieden.

Sommige reparaties geven wij een indicatie aan hoelang het kan duren dit geeft echter geen garantie dat het binnen die tijd klaar is. Mocht er na diagnose of onderzoek meer werkzaamheden verricht worden dan kan het langer duren.

Wij begrijpen dat u zich zorgen maakt over u privacy van de belangrijke prive of zakelijke gegevens op uw computer of laptop. Daarom hebben wij een privacy regel opgesteld voor onze medewerkers. Hierin staat onder andere dat wij geen bestanden openen op uw computer, tenzij wij uw uitdrukkelijke toestemming hebben en alleen wanneer het nodig is voor de werkzaamheden van onze medewerkers op uw computer of laptop.

Retourneer je artikel

DIDOQ-ICT staat achter haar producten. Het kan wel eens voor komen dat er een product niet naar naar je verwachtingen voldoet of dat er een defect is opgetreden, u kunt het product dan binnen 14 dagen aan ons retourneren. Wij zullen er dan alles aan doen om de afhandeling zo spoedig mogelijk te laten verlopen. Als het gaat om het omruilen van een product lukt het ons in de meeste gevallen om dit binnen enkele werkdagen te realiseren na ontvangst van het verkeerde product. Bij alle retour zendingen dient het product in de originele verpakking weer terug gezonden te worden. Retourkosten zijn voor rekening van de koper. 

  • Product verkeerd geleverd door DIDOQ-ICT
  • Verkeerd besteld product.
  • Defect binnen de garantietermijn van het product.
  • Defect door val, stoot of schade bezorg dienst.

Neem altijd vooraf u een artikel retourneert contact met ons op voor een gepaste oplossing.